gultenkalkan Sabah okuldaydım eve geldim uzandım ağrılarım başladı şimdi de suyum geldi ne yapmam lazım kusma da oldu
Busranur_mnts gultenkalkan sandınız var mı su çok geldiyse sancılar da başlar birkaç saate hastaneye gidin
Yazmelegi_ gultenkalkan suyunuz geldiyse gidin hastaneye. Kusma da genelde açıklık oldukça oluyormuş öyle duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum
1cey gultenkalkan ılık duş alıp hastaneye geçin su gelince hastanede kontrol altında olmak gerekiyormuş
aleyflx gultenkalkan askim suyun çok fazla geldiyse hemen git sanciyi beklrmeden ama az geldiyse yavaş yavaş acele etme
yineyeniyeni Hayır ya duş almahiçbir şey yapma direk hastaneye git duş al ne demek ya aaçmalama direk hastaneye
cennet033 İlk bebeğimde suyum geldihemen hastaneye gittik çünkü iki saat mesafedeydi hastane sonra yavaştan belimden ağrılar geldi kusmam oldu benimde Allah kucağınıza sağlıkla kolaylıkla almayı nasip etsin doktora git istersen
cokkasmabeabi gultenkalkan bebeğin başı inerken kusma oluyor demişti benim doktorum. İlk dogumda kusma yaşamıştım çünkü. Doktora gitmissinizdir umarım sağlıcakla kavuşun 💖
gultenkalkan Busranur_mnts elhamdüllillah güzel bir normal doğum olduu küvözde kaldı bebiş ona da kavuştuk 🥺💗