merhaba ben 35 haftalık doğum yaptım tansiyondan dolayı erken doğum oldu acil sezeryanla bebeğim de göbek fıtığı çıktı kalbinde delik varmış birde parlaklık dedi o ne oluyorsa anlamadım niyeyse bol et ye ve grip ilaçları kullanma çarpıntı yapmasın çocuğa dedi zamanla geçermiş ve böbreğin 1 tanesi 5 mm genişleme varmış buna da zamanla geçer dedi ve yumurtalıklarında kist varmış onu da bugün öğrendim ama kan tahlilinde hormonları temiz çıkmıştı 50 günlük olduk bu arada birden hepsini duyunca şoka girdim ve üzülüyorum doktorlar geçer diyorlar ama ister istemez korkuyorum bu kadar şeyin olması çocukta erken doğum için mi normal mi cidden bir şey olur diye korkuyorum başına gelen oldu mu bunlardan biri zamanla geçiyor mu gerçekten