Kızlar korumasız ilişki den 65.saatte ertesi günü hapı aldım ,daha sonra test yaptım silik çıktı ,3 gün geçti adet olmadım ilaç yüzünden mi gecikti araştırıyorum herks farklı bişey söylüyor yarın gidip kan vereceğim sizce hamilemiyim yoksa haptan dolayı mı gecikmem oldu,haptan dolayı falan çift çizgi çıkar mı ağrım da çok var adet ağrısından farklı bişey söyleyin nolur canlar aklım allak bullak testimin sonuçlarıda bu şekildeydi
