tugcekelessss btun isterseniz bir kaç gun sonra tekrar test yapın ben pek göremedim çizgiyi genelde zaten 10 dakıka içinde çıkar 1 saat geç bir zaman
rk_waiting btun benim bu sabah ki testim de sanki böyle ama emin de değilim aynı idrarla başka test yaptım hemen hiç çıkmadı. artış olursa yazar mısnız ya da kanda baktırırsanız
gizem_2002 Var canım çünkü bundan 2 gün önce bende yaptım hatta 6 tane yaptım hepsi böyleydi reglime 1 hafta vardı sonra hemen kan verdim 66.2 hcg
btun gizem_2002 ama gözle bakıldığında görünmüyor rengini oynattım acaba varmıdr diye o zaman gördüm hafifi çizgiyi