iremylcnky
Aç gitmen lazım
8.30 ta gitmiştim ben, kanımı aldılar
9 da şeker yüklemesi kullandım.
10 da kan verdim
11 de tekrar kan verdim
Bu saate kadar su bile içmedim. 11 den sonra yiyip içtim. 1 gün öncesinde gece 12 de yemeyi içmeyi bırakmak lazım. Sadece su serbest.
Onun haricinde bi önerim yok. Şeker yüklemesini sabah nöbetçi eczaneden almak zorunda kalmıştık. 1 gün öncesinden alıp gitmek daha mantıklı bence.
Bi de birden iç. Yavaş yavaş içince işgence oluyo. Koklama.