anne9800 Kızlar merhaba testin markası After 10 diye bir marka yaptım ilk 2 dk çıkmadı pembelik gidince çöpe attım sonra gittim baktım böyle bir çizgi sizce kuruma çizgisi mi bu? 1.5 saat sonra baktım reglime 5 gün var
anne9800 Haticeba yaaa şuan testim yok alabilecek gibide değilim 5 aydır deniyoruz hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. Kuruma çizgisi böyle mi oluyor bilgin var mı çünkü ilk 5 dakikada çıkan önemli diyorlar ya kafam karışık
aleyflx anne9800 başta hafif çıkmıştır gormemissndir cnm kurudnda boyle olmuştur negatif olupta kuruma çizgisi olanı gormedm ben var bence
anne9800 Haticeba bu sabah ilk idrarla Gen5 diye bir testle yaptım negatif çıktı reglime 4 gün var. Üzüldüm açıkçası hayırlısı olsun