Elisa0110 başlık bir numaradan itibaren ayına göre değiştirdiğiniz için yavaş akış orta akış hızlı akıl diye ay ay ilerliyor zaten çocuğun ayına ve ihtiyacına göre değişiyor o yüzden hani altı aylık bir çocuk örnek veriyorum bir numara başlıkla içerse evet yorulur çünkü ona göre çok yavaş akıyor bir numaralı başlık o yüzden hani eğer avent tercih edecekseniz zaten biberonunuz sabit siz ayına göre başlığını değiştireceksiniz benim kızım çok rahat kullandı hem emziğini hem biberonunu