Merhaba sevgili anneler
Deneyimli annelere bir sorum olacaktı
3 yaşında kızım var o şuan da 3 gündür hasta oğlumda herhangi bir belirti yok yarın sünnet olacak doktorumuz belirti vermezse yaparım sorun olmaz dedi kan vs alındı şimdi bekliyorum
12 aylık bebeğim sünnet olacak ama çok tedirginim bana süreçlerinizden bahseder misiniz
Dilkişli olacak devlet hastanesinde