Kızlar sizde de oldumu bu çok kötü bir şey diğer iki hamileliğim de olmadı ama bunda iki haftadır yaşıyorum çok kötü bişey uyuyamıyorum internetten baktım neyi denediysem olmuyor uykuya dalamıyorum sabaha kadar evin içinde dolanıyorum çoğu kişi yaşıyormuş bunu yaşayan oldumu ne yaptınızda rahatladınız birde gece yatağa girince ayaklarımın dibi felaket yanıyor