Canım benim kan 564 çıkmıştı doktor keseyi gördü 22 günlük gebelik görünüyor dedi bugün 25 gün oldu.bayramdan sonra kalp atışına gel dedi ama ben kese büyüyor mu merak ediyorum beta kaç yükselmiş merak ediyorum gidip bugün gece kan vereceğim çarşamba da ultrasona gireceğm