Rabiul bsrbrkysr184_ Aslan önde olacak galiba öyle daha çok yakışıyor , ama genel olarak çokta önemli değil benimde 2 ismim var 2. Yi kullanıyorum benim ailem 1. Yi kullanıyor
melekopan Rabiul yani sanki 3 de isim uyumuna gitmedi gibi ama genede emir Aslan daha iyi Benim oğlumun adı da arslan arada r var yanına da Ali koyduk Ali arslan çok yakışıyor Aslan ege duydum
Mrh16 Rabiul illaki aslan önde olmucaksa kuzey aslan da güzel olur( ama yaman isminde 3tane çocuk tanıyorum Allah annelerine sabır versin diyorum her görüştüğümüzde gerçektende yaman oluyolar demkki isminin hakkını veriyolar😀)