Ben kendisini Kars’taki tecrübelerinden biliyorum. Annemin rahim ağzı ameliyatını yanlış yaptığı için 2. Kez operasyon geçirmek zorunda kaldı. Hala daha çok ağrılı ve kanamalı bi döngüsü var maalesef. En son yaptığı hatalı sezaryenden sonra İstanbula kaçarak geldiğini duymuştum. Şimdi ona muayene olmak için insanların para ödemesi çok garip geliyor.