merve_tp bende yarın 15 haftalık olacağım böyle 12. haftadan beridir bebeğin olduğu kısımında böyle kalp atışı gibi atışlar oluyor üstüne bir şey koyduğumda da aynı şeyler oluyor sürekli olmuyor bazen oluyor o kalp atışı hissi karnımın üstünde oluyor bazen her ikisininde bağırsak hareketi olduğunu söylüyorlar kimi bu hafta da hissetmek imkansız diyor kimi bebeğin kalp atışıdır hareketidir diyor benimde aşırı kafam karışıyor ve ister istemez her hareketi acaba bebek mi diye heyecanlanıyorum 😅 bazen diyorum en hızlı şekilde 20-25 haftalık olsun tekme fln hissedeyim böyle geçmiyor diye 😂