Noyimommy Anladım, süreciniz güzel gelişmiş. Benim de sancı açıklık hiçbir şey çıkmadı, herkes öyle bi konuşuyor ki göbeğin düşmemiş, hiç sancın yok biz bir hafta önceden başlıyorduk sancı çekmeye vs vs. Bende bir anormallik var diye düşünmeye başladım artık. Teşekkür ederim yanıtınız için 🙏