kevsoos Merhaba kızlar 35.haftamdayım sezeryan için 39 haftayı bekliyorlar mı genelde 38. Haftada alıyorlar diye duyuyorum
Eboz kevsoos ilk gebeligim 39 beklemem lazım dedi Bende beklemeye bekledim 40 vajinal yapayım dedim yine sezaryene geldim
GokAnne Bir sorun yoksa 39 a kadar beklenebiliyor. İlk doğumum tam 39da olmuştu, anne karnında ne kadar durursa onun için o kadar sağlıklı