Kontrole gelmiştim sancılarım çıktı. Doğum odasına aldılar duruma göre bakılacakmış ya doğuma ilerlermiş ya geçermiş. Yanıma refakatçide almıyolar panik atağım var. Bu süreç nasıl ilerler çok korkuyorum. Ciğer geliştirici yapcaklarmış yan etkisi falan var mı