Kbra940306 Bir doktor kız diyor, bir doktor erkek diyor. Her kontrolde değişiyor artık netleşsin istiyorum 20. Haftadayız. Bu durumu yaşayan var mı ?
orhismommmmmm Kbra940306 kız 20. Haftaya kadar belli olması lazımdı tatlı kahve fln içmeden mi girıyosun da göstermıyor
Anonimanonim Kbra940306 riskli gebelik uzmanına gidin kesin söylerler hem onların cihaz daha gelişmiş oluyor
Kbra940306 orhismommmmmm kordon var dedi baya uğraştı sonra erkek dedi gösterdi ama bir önce ki doktor kız dedi oda gösterdi sanki orda da üç çizgiyi gördüm. Kafam iyice karıştı bir günlük fark yani 🤦🏻♀️
esranurmom Kbra940306 bende 18.haftadayım daha belli değil ilk erkek sonra kız dediler yarın randevum bakalım inşallah netleşir 🐣