elfdokan Afyon gülen gül hocada doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi nasıldı doğumunuz süreciniz
Baloglus elfdokan İlk çocuğuma Gülengül hocada doğum yaptım sıkıntı yaşamadım iyi geçmişti. Tekrar hamileyim yine ona devam ediyorum.
Gul1402 elfdokan merhaba kasim ayında gulen gul hocaya normal dogumum oldu..cok güzel bir dogumdu bebegim çıkınca aaaa dogdu mu dedim öyle güzeldi ve cok sa sakinleştirir kendisi cok memnun kaldim
elfdokan Baloglus normal benim ilk doğumum bunda da normal olacakta bi kaç kişiden olumsuz yorum duydum merak ettim
Baloglus elfdokan Normal doğumu bilemiyorum. Benim bir sezaryen doğum bir kürtajım oldu Gülengül hocada ikisinde sorunsuz geçirdim. İnşallah nasip olursa bu bebeğimin doğumunu da o yapacak. Sizinde gönlünüze göre olsun inşallah.