zumraziye 12. haftamda başlamıştım çalıştığım için hep internetten beğenerek aldım beğenmediğimi iade ettim çok iyi oldu benim için, ekimde doğum yaptım uzun kollu sadece renklilerden aldım evde giymesi için veya uyku tulumu kundağın içine onun dışında hep sıfır kol aldım kıyafet içine uzun kollu veya kısa kollu zıbın giydirmiyorum ya kollarını çok sıkıyor kol altları hep iz oluyor