Gencbirannis Aile hekiminizi değiştirin otomatik hemşire de değişmiş olur. Şikayetinizi dile getirin. Tabi ki rutinleri doktorumuzla konuşup hallediyoruz ama böyle bir soru, bir konu danışmak için vitamin takibi kilo tansiyon rütin tahlil baktırmak istersek vs asm ile halletmeliyiz. Sizi çağırıp emzirme eğitimi verdiler mi? Vermeleri gerekiyor mesela. Bunun için varlar çünkü. İşleri bu. Beni arıyor hemşirem müsaitsen gel diyor dğeilsem telefondan bilgi alıyor 4 kere filan gitmişimdir bu hamileliğimde. Vitamini kaç tane kullanman gerektiğini bilemez ama yönlendirir.