kurkmantosuzmadonna Bundan 10 yıl önce; Evli miydin ? Eşinle tanışmış mıydın ? Okul sıralarında mıydın ? Ben üniversite sıralarında oturan çıtı pıtı bir genç kızdım. 💃🏻📚
gokbennn kurkmantosuzmadonna eşimle 1 yıllık sevgiliydik babamın evindeydim yediğim önümde yemediğim arkamdaaa bir elim yağda bir elim baldaydı toz pembe hayallerle evlenmeyi dört gözle bekliyordum 😂😂😂😂 şimdi boklu bezler çamaşır suları ütüler bulaşıklar hava da uçuyor 🤪🤪 bugünlerimize şükür🙏
demirrleydi_ kurkmantosuzmadonna lisedeydim 3.sınıfta 2 gün okulda 3 gün hastanede 2 gün evdeydim üçü arasında mekik dokuyordum henüz eşimin varlığından bile haberim yoktu o zaman
Fizikcifizik kurkmantosuzmadonna İstanbulda çalışıyordum. Evliydim. Kızim yoktu. Eşimle İstanbul un altini üstüne geitiryorduk. Şimdiki karakterimden cok uzaktım,cok toydum 😀
myangelson kurkmantosuzmadonna babam emekli olmuş köye tasinmisiz kpss ve tekrar YGS hazırlanıyordum 😂😂 üniversite biteli 1 sene olmuş, eşimle 1 sene sonra tanisacagimdan habersiz 😅
fatmaa51 kurkmantosuzmadonna ergenlige gectim 16 da nisanlandim 17nin sonlarinda evlendim 6 yıldır da evliyim bu yıl da cok şükür bebegimiz oldu 3 düşükten sonra🤲🏼😍
demirrleydi_ kurkmantosuzmadonna evet güzeldi arkadaşlarım vardı daha doğrusu arkadaş sandıklarım şuan biri hariç hiç biriyle görüşmüyorum o günlere geri dönmek ister misin deseler cevap belli hayır!!
tembelkiz kurkmantosuzmadonna bundan 10 yıl önce hayata toz pembe bakıp gününü gün eden bir fıstıktım😂 sonra evlendim sorumluluk, yalnızlık, aile ilişkerindeki karmaşıklık iki yüzlülük her şeyi gördüm ve artık toz pembe bakmıyorum hiç bir şeye 😂
Simayo 10 yıl önce Antalya’yı bırakıp, Ankara’ya yüksek lisans yapabilmek için taşınmış (kötü karar); çalışma hayatına da bir yandan devam ederek sürünüyordum. Hala sürünüyorum ama yüksek lisansı bitirmiş şekilde fkfkfkf
Deletedmom_8793 kurkmantosuzmadonna bundan 10 yıl önce lise son sınıfa giden okul çıkışı geceye kadar çalışan düğünlere palyaço olarak giden cesaretsiz aile baskısından kurtulmak için farklı çözümler arayan biriydim keşke şuanki cesaretim o zaman olsaydı
Fizikcifizik kurkmantosuzmadonna evet 12 yil oldu. 26 yasinda evlendim. Ama esimle 16 yasinda tanıştım lisede.
mervekalkann kurkmantosuzmadonna çoktan mezun olmuştum yeni deneyimler edinmek için ilk pasaportumu Kıbrısta çalışmak için çıkartıp Kıbrıs’ a resepsiyonistlik yapmaya gitmiştim 🥲 o zamandan sonra da bol bol gezdim Ege, Akdeniz. Ailem İstanbuldaydı uzun yıllar uzak kaldım hep seyahat ettim. Gençlik güzel şey.