Hamilelikte sık olan bir şey olduğunu biliyorum ilk gebelikte de olmuştu ancak ilk gebelikte doktorum tek kullanımlık ilaç vermişti, şimdiki doktorum başka ve ilaca gerek görmedi. Yarın kontrolüm var ama buradan da sormak istedim, yeşil akıntı da eşlik etmeye başladı, bu durumda olup ilaçsız geçiren var mı ya bol su ile falan? 🤷🏼♀️