kızlar en son 17 ocakta regl gördüm, regl düzensiz sonrasında şubat 17 de gelmedi 10 gün bekledim biraz test yaptım negatif gördüm,27 şubatta tarlusala başladım 3 marta bitti sabah akşam 5 gün kullandım bugun biteli 6 gün oluyor bende ortalama 10-12 gündür belki daha fazladır göğüs hassasiyeti var 2 gündür adet olucakmışım gibi kasılamalar oluyor ama gelen giden yok, akıntım arttı şeffaf beyaz krem arası akıntım oluyor sümüksü kıvamda beklemelimiyim biraz daha bu şekilde hamileliği öğrenen var mı?