Merhaba arkadaşlar, yaşım dolayısıyla doktor önerdi şuanda 10 haftalık hamileyim 12. Haftada yapılır dedi. Fiyat 22 bin. Eşimde ısrarla çok gerekli olmadığını bir sorun olsa da bizim diyerek sürekli konuşuyor :) doktora birşey çıksa müdahale edebiliyor musunuz dedi ben birşey çıkacağı için değil yaşı nedeniyle net bir test olduğu için tavsiye ediyorum dedi. Bende ne yapacağımı bilemedim gerçekten çok pahalı. Fikirlerinizi almak istedim .