Ne öğretiyolar onu da merak ediyorum tabi ama asıl konu o değil.
Kaç haftalık hamilelerle karşılaşıyoruz genelde, ortam nasıl, eğlenceli geçiyo mu, arkadaş edinebilir miyim, nelerle karşılaşıcam onu merak ediyorum.
Beni arayıp çağırdılar. Evde takılmaktan sıkıldım. Dışarıda da hep aynı şey oluyo. Yakınlarımla da hep aynı şeyleri konuşmaya başladık. Bi değişiklik olsun istiyorum. Ama hayal ettiğim gibi değil mi yoksa?