uzunlar 38+5 oldum bende geçen cuma kontrolüm vardı ne sancı ne açılma hiçbir şey yok çatıma da baktı yine tetiklenen bişey olmadı. 5 kat inip çıkıyorum 2şerli 3 tur ananas hurma her şeyi yiyorum bir gram belirti yok. Doktor 40da suni veririm vs dedi ama istemiyorum 🥹🥹🥹🥹