emine1235278 herkeste öyle olmaz ama nasıl ki adet sancısı herkesin aynı değil doğum da öyle.
Doğum sancısı aynı adet ağrısı gibi oluyor. Şiddeti giderek artıyor, düzenli aralıklarda geliyor, dinlenince veya hareket edince geçmiyor, bebek karnında çok fazla kasılıyor karnın taş gibi oluyor ve çok can yakiyor. Bunlar var mı sende?