Defnaz Doğum paketi diye bir şey yok orda bildiğim kadarıyla, doğum paketi farkı bir şey. Doğum yaptığınızda şerbet ikramı ve kapı süsü veriyorlarmış. Bende muayeneye oraya gidiyorum henüz doğum yapmadım ama forumdaki arkadaşlardan duyduğum kadarıyla öyle.