Arkadaşlar bugün 37+6. günüm ve açıkçası gittiğimiz misafirliklerdede korkuyorum hemde rahat edemiyorum kayınvalidemlere geçen eşimin kuzeni ve eşi geldi diye eşim için gittim iftara orda bile bi ara sancım tuttuğu için bi odaya geçip yatmak zorunda kaldım. Bu sefer de iftara bizide çağırdılar yine aynı ekiple bugün ama tabi tırsmıyor değilim bugün sabah mesela ayağa kalktıktan sonra kuyruk sokumuma bir ağrı girdi sürekli olan ve 2-3 saniye de bir şimşek gibi vuran 1 saat falan geçmedi heran doğurucam diye dışarı çıkmaya korkuyorum