Kızlar doktorum bebeğin beyninde kist var demişti perinotoloji bölümüne yönlendirdi geçen hafta şehir hastanesine gittim ne için bakicaz sana dedi bebeğin beyninde kist olduğunu söyledim baktı ve ben kisti göremiyorum dedi kaybolmuş olabilir dedi ama down sendromu riski olabilir dedi istersen amniyosentez ile anlayabiliriz dedi , başka bebeğin hiçbir organından el ayağından gelişiminden bahsetmedi biseyler söyledi sekreter bilgisayara kaydetti o kadar farklı bir bulgu olduğunu söylemedi bana ve ben detaylı olarak da bakılıyor diye biliyordum 20+2 deyim çünkü ama bakilmadi rapora da yazıldığını sanmıyorum bu durumu yaşayan var mı yani perinotoloji bölümüne gidip de sadece şikayete mi bakılıyor detaylı bütün organlara bakılmıyor mu onun için ayriyeten mi gitmem gerekiyor kendi doktoruma da randevum iki hafta sonra merak ediyorum