beyzakilik bence numarasını veren özelde bi doktora gitmek daha mantıklı hem tahlil nst vs açısından daha uyguna geliyo hastanenin doktoruna gittiğiniz için hem de numarası olursa rahatça ulaşabilirsiniz ilk hamileliğimde özelde doktor instagramdan yaz bişe olursa diyodu saçma sapan yani ondan her doktor vermiyo numarasını bu sefer yine aynı hastanede başka doktora gidiyorum numarasını direk verdi bence en önemlisi bu direk ulaşılabilir olması klinikten bi eksiği kalmıyo artısı oluyo bu şekilde bence