sentinuss Kızlar 28+1 deyiz, hastaneye uyuşmazlık iğnesi için geldim ama nst ye bağladılar ve düzenli sancım çıktı 😭 Erken sancı çıkınca ne yapılıyor, çok korkuyorum bilgisi olan var mı 😔
Semra_ayzit sentinuss benim de 29. Haftada çıkmıştı doktorum bol bol dinlen çok ayaklanma dedi şuan 35. Haftadayım çoğul gebelik. Geçen hafta gittim yine vardı sancı çok şükür hala birşey yok doğuma dair ama benim düzenli değildi açıkçası
merve588 sentinuss bende çıkmisdi acilde serum takildiydi ama düzenli sancida ne yapilir tahminim yok
sentinuss aybakay Selam, şuan bir problem yok 30+6 dayım. Bir gece hastanede kalmıştım ertesi gün sancı çıkmayınca taburcu etmişlerdi
senos15 sentinuss korkma canım ilaçla düzelir rahim ağzında açıklık vs yoksa dikkat et dinlen bende 28+2 yim benimde sertleşmem çok oluyor
neseee_ sentinuss canım geçmiş olsun Allah vaktinde bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşAllah sancının çıktığı hafta sadece sertleşme belirtisi mi vardı başka belirtin varmıydı
ece00008 senos15 merhabalar be de 28+2 yim gün içinde de oluyor ama özellikle akşamları karnımda sertleşme oluyor sizin sertleşme nekadar sürüyor. Okuyorum yalancı kasılmalar 30sn falan sürer diyor benim yarım saat bile sürdüğü oluyor
sentinuss senos15 İlaç serum vs verdiler şükür sorun yok ama maalesef çalıştığım için işteyken o sertleşme daha çok oluyor ama gerçekten dinlenince olmuyor dediğin gibi
senos15 ece00008 normal benim bazen gün boyu karnım şiş ve gergin oluyor 30 sn diye bişey yok 30 sn ancak sertleşiyor karın zaten sadece çok rahatsız olursan dinlen canım
senos15 sentinuss yormamız gerekiyor kendimizi bende yürüyüş yaparken çok sertleşiyor ev işidi aynı şekilde sonra oturup uzanınca geçiyor
aybakay @sentinuss ben de 28. Haftamdayım işe gitmek çok zorluyor artık acaba rapor alamaz mıyız ya en azından 30 da ayrılmış olurduk izne
sentinuss aybakay 32 ye kadar rapor alınabilir aslında, benim rapor hakkım bitmek üzere olduğu için almadım, son 1 hafta kaldı zaten