Kızlar günaydın. İlk başta park beşik alacaktım ama bir türlü içine sinmedi o yüzden fikrimi Akdağ beşik yönünde değiştirdim. Sizlerden ricam kullanıp memnun olduğunuz marka model varsa paylaşır mısınız? Sallanabilen ve anne yanı olabilen kademeli modeller tercih etmek istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🙏 🌟