beautiful_ dam1a_ bende kararsızım alıp almama konusunda köyde olduğumuz için anam babam usulü leğende yıkıyorlar ama alırsam da katlanabilir olan almam lazım yerim yok çünkü kararsızım işte
Mutlu_Bir_Anne3 dam1a_ ilk bebeğimde normal küvet almıştık e-Bebek’ten. Ama onları da koyacak yer olmuyor. İkinci bebeğimde katlanabilir küvet aldık, Trendyoldan aldım indirimli. Tavsiye ederim, çok kullanışlı. Yer kaplamıyor, katlayıp bir kenara koyuyorum.
dam1a_ myangelson valla bende öyle bisey düşündüm dümdüz küvet yani bu kadar önemli olacağını düşünmedim hiç bi ton model var 😂 anam babam usulü leğende yıkamıyo muyuz bu bebeleri 😂😂😂
rumeysa_ttkrky16 myangelson fiyatı nedir düz olanların bense almayı düşüyorum da marketleri de takip ediyorum orda da uygun oluyo qma bu aralar bebek ürünleri gelmiyo
myangelson dam1a_ büyük leğen varsa yıka nedir yani 😅 sadece küvete file falan takması iyi oluyor yenidoğanken üstünde yikiyorsun😅
aayseunal dam1a_ iki tane küvet var birini 2000 lira gibi birşeye aldım tabi ozamanlar bilmiyordum boyu uzun olacağını iki üç ay sonra sığmadı biri de düz normal küvet onda da durmuyor bende leğende yıkıyorum 🤣🤣🤣
esme3066 İlk bebeğimde bime gelen şeffaf küvetten almıştım. Kullandım. İşi bitince de attım. Ama o kadar zor ki eğilmek . Bel ağrısından yapamıyorsun bile. Bu kez ayaklı küvet aldım. Bebeği ayakta yıkamak için. Geldi. İçi küçük açıkçası. En fazla 7-8 aylık olana kadar yıkanır ama o bile belim için inanılmaz iyi gelicek
dam1a_ esme3066 ilk çocuğum olacağı için hiç bir deneyimim yok sadece okuduklarım benim de bazıları sizin gibi diyor bazıları da ayaklı pişmanlıktır ayağı bükülüyor filan demiş hiç bilemedim bende hangisi daha iyi
dam1a_ beautiful_ katlanabilirleri bende düşündüm ama onlar için de kendiliğinden katlanıyor kullanışsız diye okudum herkes bişey için olumsuz yorum yapıyor ne iyi ne kötü bilemedim bende en iyisi normal bir küvet alıp içine minderli file germek sanırım
kubos_ beautiful_ valla bence gereksiz masraf ben almadım leğende yıkıyorum oğlum 3 aylık doğduğundan beri leğende yıkıyorum 😅
28nisan beautiful_ en doğrusunu yaparsınız bende normal leğen alacağım işim bitince de atacağım. Yegenimde katlananlardan aldık katlama yerlerinden kırıldı hep kullanılmaz durumda birde o da Nisan bebegiydi 1 ay anca kullanmıştır sonrasında hep banyoda yıkadık çocuğu her günde yıkardık 😂
esme3066 dam1a_ ayağı bükülürse bükülene kadar kullandığım kardır. Eğilerek bebek yıkamak kadar insanı yoran bi şey yok gerçekten
miniginannesi__ dam1a_ bende küvet arayışındayım postu görünce geldim de mavi leğen oluyorsa bende var onda yıkarım o zaman 🤣🤣
dam1a_ beautiful_ benim ilk olacak kısmet olursa ondan dolayı hiç bilgim yok sosyal medyada gördüğüm kadarıyla ilerleyebiliyorum almışken de iyi bişey almak istiyorum hem kendim hemde bebis için
Aykerny dam1a_ Ben daha hamileyim kullanmadım ama durumu çok üst seviyede olan yengem bile bunu kullanıyordu birlikte bebeği yıkadığımızda zaten süresi çok az sürüyor çok fahiş fiyatlar bayılmaya gerek yok filesi de var takım ben çok beğenmiştim kendi bebişime de aldım Allah kullanmayı nasip etsin inşallah 😍🤲🏻
Aykerny dam1a_ katlanır olan tercih etmedim bende kendi evimde katlanır kova var ona bile güvenmiyorum bi kere yamulmuştu içinde su varken o yüzden katlanır tercih etmedim küveti koyacak yerim bile şuan yok ama odayı ayarlayınca biyere sıkıştırıcam artık evim küçük 😅💕
dam1a_ Mutlu_Bir_Anne3 açtığınızda kendiliğinden katlanıyor mu kolayca böyle bir yorum okumuştum doğru mudur acaba
beautiful_ dam1a_ evinizde yer varsa şeffaf olanlar iyi ayaklı olanlar da evde nasıl olur bilemem ama katlanmayan çok tatlı küvetler var Trendyolda Mart indirimi de var alınabilir
krizantemmm dam1a_ benim başıma gelmedi hiç bebeğimde iri bebekti 1 yaşa kadar kullandım ilk aylar fileyle sonra oturmaya başlayınca oturtarak hiç kendi kendine katlanmadı ama siz kenarından tutup kendi ağırlığınızı verirseniz katlanır tabi
Mutlu_Bir_Anne3 dam1a_ Evet kolayca katlanıyor, banyoda dolabın üzerine koyduk hiç belli olmuyor, yer de kaplamıyor.
MorKelebek54 dam1a_ bunun olmasi cok zor. Cunku kuvetin ayaklari var. Once ayaklari sciyosun sonra kuceti basitirip aciyosun. Yani ben defalarca ayaga kalkarken küvete bastirip kalktim hic oyle kapanma durumu olmadi. Kapanmasi icin ayaklarin da kpali olmasi lazim.
Mutlu_Bir_Anne3 beautiful_ Görsel nasıl paylaşılıyor yeni sürümde bilmiyorum. Ama beyaz gri renkli, sizin gördüğünüz de böyle ise muhtemelen aynı üründür.
merylii_ dam1a_ yer sıkıntımdan dolayı katlanır küvet aldım 6 aylığa kadar kullandım oturmaya başladıktan sonra vakumlu taburelerden aldım