Merhaba kızlar benim ilk idrar testim 10 dk dan sonra pozitife döndü hassas testi 2 gün sonra kaset test aldım oda 10 dakka bekledim çıkmadı sonra bi baktım pozitife dönmüş benim belirtim vs yoktu sonra dayanamadım gittim kan verdim kanda pozitif çıktı 4+2 şuan ve hiç bir belirtim yok sadece regl olucak gibi kasık ağrılarım vardı herkesin aynı olmuyor moral olmak adına yazdım 🌸🙏🏻