Merhaba anneler şuan 33 +5 günlük hamileyim perşembe günü dişim ağrımaya başladı cuma diş doktoruna gittim antibiyotik yazdı 20lik dişim apse yapmış oda bende ateş filan yaptı acile gittim serum takıldı cumartesi nst kontrole gel dedi gittim bebeğin kalp atışı yavaşlamış acil yatış verdiler 2 gündür gözetim altındayım böyle olan var mı neden oluyor