Kızlar 5+6yim bir haftadr kahve lekelenmem vardı doktorada acilede gittim kaç defa ilkinde kanama alani var dendi ozeldeki ultrasondada kanama alani yok dendi progrstan kullanıyorum baştan beri bugünde bı pıhtı gbi bişey geldi kahve leke yanında leke halen devam ediyor doktora gdeyimmi kadın doğum kan olmadigu müddetçe ilgilenmek istemiyor ne onerrsnz ne yapacağımı bilmiyorum