ftmgvnn nazar12 bi tansiyona baktır değilse susuzluk uykusuzluk da çok tetikler malum ramazandayız uykular bölünüyor
kubraturkkoc nazar12 bende zaman zaman yaşoyorum normalde migrenim var ara ara rahatsız ediyor. Ama tansiyon da olabilir ölçün mutlaka
asee06 Ya da bir tansiyon ölçümü yapın naçizane tavsiyem. Tansiyon iyiyse en güzeli dinlenmek onu yapamıyorsanız da ilaç alıp sadece Parol öneriyor doktorlar bekleyeceksiniz
nazar12 ftmgvnn Ayn kaç gündür çok şiddetli baş ağrım göz kapaklarıma kadar vuruyor grip olmuşum ondanmidir diye düşünüyorum ama bı yandan da tansiyon olabilir
nazar12 aybike5_0 sabahları tutuyor uyku düzenim pek yok ondanmidir diye düşünüyorum duzuneli uyuyorum iki gündür baş agrim eskisi gibi değil yarın doktor kontrolünde bakcam inşallah tansiyon değildir