AsilveAnnesi crazygirl Tatlim 75 tokluk 205 😊 sonra bir daha yapıldı normale düşmüştü ozamn da tokluk 125 çıktı
Oglum Ezgimstf Allahim yardimcımiz olsun Saglikli kucamiza alalimda Allahin izniyle bunlarda gelip geçiyor canim
Funda6464 Oglum normal doğum istiyordum 37.haftada yaptı doktorum ama çok dar dedi çocuğu oksijensiz bırakabiliriz doğum esnasında dedi 😔 sezeryan için gün verdi Pazartesiye ve ameliyat korkum var bana da dua edin 😔
Polo Funda6464 38 de mi alıo bebeği ? Korkma yaa Boşver akışına bırak Sen git paşa paşa yat Bir tek iğne acısı yaşıcan o kadar :) Bi aya da tam toparlanmş olcan İlk deilsin son da olmıcan :) Yavrun geliyor kızıımmm 🥰 tadını çıkar
Ozy crazygirl bende dün yapti ebe cok acidi 😣😣😣 o kontrolden sonra korktum ordan nasil bebek cikacak simdiden buladar acidiysa 😂