nur0633 Arkadaşlar benim göbek deliğim ve çevresi ağrıyor. 23+3 üm . Normal mi bu şekilde bu haftalarda göbek deliği ağrısı çekilmesi yaşayan var mı? Önceki haftalarda da oluyordu ama sanki bu haftalarda biraz daha fazla. .