busek0987 ben molfix aldım kullanıyorum da 2 numaraya geçtik memnunum indirimleri takip ettikçe alıyorum ıslak mendil olarak sleepy yendioğan aldım ebebekte bi ara bir alana bir bedavaydı baya bi almıştım pişik kremi olarak da sebamed kullanıyorum gerçekten de oda çok güzel yani kızarıklık pişik falan yok daha bir aylık olduk