Ben ve arkadaşım hamileyiz. Birbirimize destek oluyoruz, filir veriyoruz falan. Hamilelik tarihi konusunda arkadaşım ilişkiden 1 hafta sonrasını doktora söylemiş. Bana diyo ki öncesinde bebek yoktu. Reglin ilk gününü söyleyince bebek gereğinden fazla büyük oluyor. Bana sen de öyle söyle diyo. Bilimsel olarak mantıklı mı söyler misiniz kafam karıştı.