Kızlar yeni doğan destek paketi almak için şartlar nelerdir Benim 3 gebeliğim biraz şartlar müsait olmadığı için beşik vesaire gibi şeyler almam biraz zor Hani belediye yardım veriyor diye biliyorum çünkü 2 çocuğum da almıştım O zaman tabii beşik falan yoktu Sadece bez ufak tefek eşyalardı şimdi Biraz geniş çaplı veriyorlar diye biliyorum ben başvuru yaptım ama Red kararı gelmiş Sebebi nedir acaba Bilen varsa ya da fikir verebilen varsa yardımcı olacak bir şeyler çok sevinirim Teşekkür ederim şimdiden