42ayse Kızlar benim reglim 10 unda gelmesi gerek ama ama regl belirtim hiç yok ben bu ay hamilelik belirtilerim var gibi ve şimdi karnımda baskı var gibi hissediyorum karnımi sıkacak bişey giysem falan orada bi baskı hissediyorum sertlikte var acaba gebelikte bunu yaşayan var mi
pims 42ayse tam ortada şişklinlk gibi sanki patlıcakmış gibi olmuştu son hamileliğimde ama geçmesini bekleyin 1 2 gün test yapın inşallah Allah gönlünüze göre versin
42ayse beyazakgl hmm regl olacak olabilirmiyim ki baskı ondan olabilir mi çünkü çok istiyorum inşallah regl belirtisi değildir çünkü regl olurken hiç belirtim yoktu böyle
BKZ O farkı anlarsınız bence bendeki belirtiler regle benzeyen ama regl zamanı hiç olmamış şekilde olan belirtilerdi
42ayse eliffaydin ben test yapmak istiyorum ama geçen aylarda da hamileyim zannettim testte negatif çıkınca çok üzülmüştum o yüzden korkuyorum eğer buna benzer şekilde belirtileri olan varsa ondan sonra yapacaktim
kumsal3437 Ovulasyon testi al gebelik erken olduğunda ovulasyon testi çift çizgi yakalıyor bazen bende gebelik testinde negatif çıkıyordu ovülasyon testi yakalamıştı ilk daha hassas
dmlblka 42ayse ovulasyon testi hamilelik için değil, yumurtlama günündeysen eğer o yüzden koyu renk çıkar. Hamilelikle ilgisi yok.
dmlblka 10 gündür o kadar çok belirtim oldu ki, sürekli kasık ağrım var ama ilk defa yaşadığım bir ağrıydı regl gibi değil. Ama dün test verdim negatif çıktı. Çok üzüldüm. Tiroidim yükselmiş o zaman kalamadım