İlk hamileligim ve birçok şeyden korkuyorum yani şöyle ki dogumdan, sonrasından bebek bakımından kendı bakımımdan her şeyden bilemiyorum şuan 5 ayı gectık ve sureklı düşüncelere dalıyorum kalbim hızlanıyor düşündükçe normal mi böyle hissetmem sanki insanlar sadece heyecanlılar mutlular gibi tabii ki ben de çok heyecanlıyım ve mutluyum ama bu düşüncelerden kendımı alamıyorum