Benim çok niyetli olduğum bir isimdi. Dağ gibi yük yüklenme, ağırlık, ağır gelme, vs anlam- yorumlar, bir anlamının dağ tanrısı olması, bir de yumuşak g içerip uluslararası telaffuz yazım zorluğu yaşama riski nedenleriyle çekimser kalmıştım muhtemelen koymayacağım hala net değil ismimiz, ama hala da çok güzel ve anlamlı geliyor bana, Oğuz boylarından az konulan ve güzel duyulan güçlü ve karakterli bir isim bence. Hayırlısı olsun 🌸