gnyd Kızları cok zor karar veren biriyim esim de tumden üstüme attı bebegimizin ismini koyma görevini. Bende Tuna istiyorum şimdilik . Tuna ismi nasıl sizce
mutl gnyd bı oğlum var adı Tunahan . çok severken koydum ismini . Karnımdaki de erkekse Selimhan düşünüyorum
1s3da allah sağlıkla doğmasını nasip etsin🙏🏻tuna ismi güzel bir isim ben 15 haftalıkken erkek olucak dediler dağhan veya ayaz ismini düşündük ama kız olduğu öğrenince planlar değişti🙃
gnyd 1s3da bizde once ayaz istedik de cevrenin etkisiyle vazgectik neymis cocuk soguk olurmuşta bilmem ne