Hastaneye giderken bile doğum başladığından emin değildim sadece haftam dolduğu için gidiyorduk eşimle ve 7 cm açılmam vardı bile. 2 saat daha hastanede sürdü sonra 10 cm oldu hızlıca doğurdum. Ağrım yoktu ona rağmen hemşireye dedimki doğum masasındaydim o sıra hani şiddetli ağrı ne zaman gelecek bayılacak mıyım ağrıdan diye sormuştum. Hayır canım neden bayılasin zaten 10 cm olmuş bile demişti. Öyle kolaydı doğum çok şükür. Sende pozitif ol korkma ağrıyı unutuyorsun zaten. Hiç ağrı yok demiyorum ama öyle çok şiddetli felaket bir ağrı olmadı açıkçası bende