ayisigimmm
Doktora git prolaktin yükselmesi olabiliyor hipofiz bezinden kaynaklı birde meme uyarımı çok olunca olabiliyor birde çocuğu severken bazı hormonlarimiz fazla çalışabiliyor duygusal olarak üçünü de yaşadım tedavi de gördüm bir doktora görün hee birde antidepresan kullanıyorsan o da prolaktini yükseltebiliyor