loyabloomm Kızlar gebelik testi yaptım bugün regl günüm henüz olmadım artı med test yaptım 5-6dk sonra silik pozitif çıktı awox yaptım oda 5-6 dk sonra silik pozitif çıktı anında çıkmadılar ama yinede bu testler güvenilir mi?
dilek50 loyabloomm pek güven vermiyor o test cnm sanki bilmiyorum yine de ilk 5 dk önemli diyorlar bence ya kan ver yada testi tekrarla emin olmak için
allly loyabloomm benimde silik çıkmıştı anında çıkmadı sabah ilm idrarla tekrar yaptım anında silik oldu gittim kan verdim 1 haftalık gebe olduğumu öğrendim sabah ilk idrarınla tekrar yap bence ✨
loyabloomm htcbebek iki gündür baska marka yapıyorum silik çıkıyor eşime eczane artı med vermiş oda silik cıktı bugün adet olmam lazım hayırlısı
edanursarikan dilek50 ben adetime 7 gün kala yapmıştım aşırı aşırı silik çıkmıştı ama ben kuruluk çizgisi sanıp umutlanmak istememiştim adetim 3 gün geçince öğrendim erken yapıp umutsuzluğa düşmemesi için bence beklesin 🥹